דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים וקידום אתרים 

מאת    [ 10/03/2009 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 3000 פעמים ]

עבודת בניית אתרים טובה יותר היא בניית אתרים שמאפשרת חשיפה רבה יותר של התכנים שבעל האתר מעלה לדפים שלו במנועי החיפוש השונים. בניית אתרים איכותית וברמה גבוהה מציבה את האתר בראשי תוצאות החיפוש לפי מילות מפתח שקשורות לבית העסק. בניית אתרים היא תהליך הדורש השקעה גם בזמן וגם במשאבים. בניית אתרים היא דבר שאסור לזלזל בו , בעת ההחלטה על בניית אתרים תדמיתיים או מסחריים יש לפנות רק אל המומחים בתחום בניית אתרים .  יש לזכור שלקוח בורח מאתר אינטרנט חדש תוך כמה שניות אם האתר לא ימצא חן בעיניו. לכן חשוב כבר לפני ההתחלה בעבודת בניית אתרים לתכנן ולחשוב הרבה זמן איך האתר שלנו ייראה מבחינה חיצונית. הרעיון הוא איך מעצבים את האתר ומסדרים את הכותרות, התגיות והפרסומות בתוכו.  עבודת בניית אתרים כוללת גם שירותי עיצוב האתר. עיצוב האתר נע ברמות שונות לפי דרישותיו של הלקוח. לקוח שמבקש בניית אתרים פלאשיים, יקבל אתר מעוצב ודינאמי יותר מאתר רגיל. אבל בניית אתרים פלאשיים כוללת גם כמה חסרונות כמו לדוגמא שלא כל הגולשים יראו את הדף אותו דבר תלוי בתוכנות שיש להם על שולחן העבודה או למשל שאתר פלאשי הוא בדרך כלל אתר איטי, טעינת דפיו של אתר פלאשי היא איטית מטעינת דפיו של אתר אינטרנט רגיל.

בניית אתרים תדמיתיים ואתרי מסחר הפכה להיות הלהיט של עולם העסקים כיום. כמעט לכל החברות המסחריות יש אתר אינטרנט משלהם. בתי עסקים בינוניים וקטנים מבקשים שירותי בניית אתרים מסחריים בין אם זה בניית אתרים תדמיתיים או בניית אתרים למסחר און ליין. בניית אתרים היא תהליך מורכב שאינו מתבסס רק על רכישת שם דומיין, חבילת אחסון והעלאת האתר לרשת האינטרנט. בניית אתרים לעסקים כולל שלבים נוספים רבים כמו עיצוב טוב, מיקוד האתר לקהל לקוחות פוטנציאליים וקידום האתר במנועי החיפוש השונים ברשת. אחרי הסיום מתהליך בניית אתרים אצל חברת בניית אתרים טובה יש לדאוג לתהליך קידום האתר במנועי החיפוש הישראליים והעולמיים והכי חשוב לקדם אותו במנוע החיפוש העיקרי של גוגל.  על מנת לקדם את אתר אינטרנט טוב יותר יש לדאוג לחידוש ורענון דפי התוכן של האתר. חברות בניית אתרים רבות מתמחות גם בענף קידום אתרים ברשת לצד בניית אתרים . במקרה כזה ניתן להיעזר בשירותיהם של אחת החברות בתחום בניית אתרים . חברות בניית אתרים רבות פיתחו מערכות לניהול התוכן של האתר שמאפשרת לבעל האתר לשלוט בתוכן של אתרו . אחת המערכות הטובות לניהול תכני האתר בענף בניית אתרים בישראל היא מערכת הניהול "ביזי" של נט סטייל בניית אתרים . בעל אתר יוכל דרך מערכת ניהול התכנים לקדם את אתרו על ידי חיבור מאמרים שמבוססים על מילות מפתח ספציפיות.

בניית אתרים פלאשיים לא בהכרח תמשוך גולשים לזמן ארוך יותר, בניית אתרים מעוצבים טוב עם קצת מרכיב פלאשי יכול שתמשוך לאתר יותר גולשים. בניית אתרים בישראל היא אחד התחומים המתפתחים בצורה מהירה. תהליך בניית אתרים חייב להיות מתוכנן היטב לפני ההתחלה בעבודה. על כל מי שמבקש שירותי בניית אתרים לעשות סקירה מקיפה לענף הן בעת בחירת חברת בניית אתרים או חברת אחסון והן בעת ההחלטה על אופי האתר ומראהו החיצוני. בחירה טובה יותר תוביל שהאתר יחזיק מעמד בין עשרות ואף מאות אתריהם של המתחרים, עבודה איכותית ומאומצת ותכנון טוב יובילו את אתר האינטרנט להתייצב בראשי מנועי החיפוש  ויגדיל את כמות הגולשים שהם לקוחות פוטנציאליים אליו.

למידע נוסף על בנייה או קידום אתרים היכנסו ל:נט-סטייל - קידום ובניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב